piątek, 23 września 2011

Wymiankowo :)

Dawno nic nie pisałam, ale czasu nie było. Jednak produkowałam coś tam (o tym w następnym poście, co by zbyt dużego bałaganu nie czynić). Jakiś czas temu zdarzyło mi się pomarzyć o ceramicznych kolczykach, takich maluteńkich, bo malutkie kolczyki lubię najbardziej. Postękałam trochę tu i ówdzie i Kasia zaproponowała mi wymiankę :) Dostałam od niej takie cudeńka:
Prześliczne, maleńkie kolczyki w turkusach! W dodatku Kasia ulepiła serduszka, tak jak chciałam :)) to malutkie zdjęcie w rogu umieściłam po to, żeby było widać jak urocze są moje nowe maluszki :} ponadto dostałam też małą miseczkę! Również w turkusach, z odbitym wzorkiem wewnątrz, na zewnątrz super fakturka:
Zajrzyjcie do Pracowni Kasi, bo naprawdę warto :) Kasia lepi same cuda!

Kasia w zamian chciała serwetki, serduszkową, którą pokazywałam wcześniej plus wybraną przez siebie. Tak więc wydziergałam dla niej, w dwóch wersjach, jedna to oryginał, druga mocno zmodyfikowana tak, żeby wyszła o połowę mniejsza:
I jeszcze:
Z tej jestem chyba najbardziej zadowolona, bo zrobiłam ją z najcieńszego kordonka, jaki miałam. Szydełko bodajże nr 9. Troszkę musiałam się przyzwyczaić do takiej "drobnicy", ale jakoś poszło :) wyszła mega delikatna, choć zdjęcie tego nie oddaje.
No i jeszcze na dokładkę:

Wymiankę zaliczam jak najbardziej do udanych, a na kolczyki nie mogę się napatrzeć :D 

Pozdrawiam podglądaczy!

p.s. stówa podglądaczy mi się machła, może  by coś słodkiego wydumać? Tylko co, jakieś sugestie? ;>

13 komentarzy:

  1. coś ślicznego z zapałeek ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę pięknej wymianki:)

    Zapraszam za to na moje candy:
    www.piecykowo.blogspot.com

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka. Śliczne te Twoje serwetki. Super te Kasi zaraz do niej zajrzę-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przewspaniała wymianka! Same cuda! Obu wam zazdroszczę talentu, bo kocham i ceramikę i serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarze :)

    Gracja - coś z zapałek mówisz? hmm uwidzimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam słabość do ceramiki...do koronek zresztą też ;)Wymianka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mini, mini candy na otwarcie bloga :D
    Słodkie mini candy, w sam raz do rozpoczęcia lub rozwinięcia swoich pasji
    Zapraszam serdecznie
    http://pazkrolowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany ale wymianka bajerancka. takie kolczyki to i mi by sie marzyly :)

    a cuda te serwety

    OdpowiedzUsuń
  10. i co? sprawdza się to wszystko? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...