niedziela, 3 sierpnia 2014

Jak u babci :)

     Miały być optymistyczne, kolorowe no i w końcu są - dwie poduszki, granny, 'babcine', na prezent dla pewnej pary. Ona lubi fiolet, więc nie mogło zabraknąć tego koloru, ale do kompletu dorobiłam poduszkę w bieli (a może raczej ecru?). Właściwie to biała poduszka powstała jako pierwsza - po prostu nie mogłam się oprzeć - od dawna chciałam zrobić taką poduszeczkę... tylko nie było okazji, motywacji?

Zarówno tył jak i przód poduszek robiłam w kolorowych kwadracikach.
Poszewki tak jak poprzednie moje poduszki pozbawione są guzików i wiązane szydełkowym łańcuszkiem, które tym razem ozdobiłam dodatkowo drewnianymi koralikami.
Wyglądają ładniej no i dużo wygodniej jest przeplatać sznureczki przy wiązaniu.

Mają za sobą już pierwsze testy, które szczęśliwie przeszły pomyślnie... :)

Oby tylko spodobały się przyszłym właścicielom ;) Kiedyś zrobię jeszcze takie... dla siebie...

Pozdrawiam!

41 komentarzy:

  1. Piękne poduszeczki zrobiłaś i Testerka urocza, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są te podusie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu poduszeczki śliczne ,i ile prac włożyłaś przez to, że po obu stronach są kwadraty.
    A le efekt końcowy zachwyca brawo !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. obie śliczne, ale ta biała zdecydowanie podbiła moje serce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, piękne poduchy. Na pewno się spodobają 😊Ja się na nie nie mogę napatrzeć a zwłaszcza na te cudne kolorki😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszki są śliczne. Fajnie, że takie kolorowe - idealnie pasują do lata :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dobrałaś kolorki w tych poduszkach - nie są pstrokate tylko po prostu żywe :)) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę właśnie bałam się, że przedobrzę z kolorami, ale w miarę wyszło :)

      Usuń
  8. Piękne, bardzo pozytywne kolory, super!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne poduszeczki w pięknych kolorkach! Na pewno spodobają się nowym właścicielom :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I teraz nie wiem która fajniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są te poduszki. Na pewno spodobają się przyszłym właścicielom. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne podusie, ale modelka zachwyca bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszły świetnie! i bardzo optymistycznie!
    zrób koniecznie komplet dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki mam zamiar, może inne nieco kolory, ale kiedyś powstanie :)

      Usuń
  14. cudowne poduszki ;) Bardzo lubię takie babcine kwadraty, w końcu się zmobilizowałam i zrobiłam sobie narzutkę w takim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszki sa po prostu piekne. Widzialam juz takie na innych blogach i wygladaja slicznie w kazdym kolorze.
    Pozdrowienia
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie śliczne kolory poduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne poduszki. Idealnie dobrałaś kolory
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba dobór kolorów. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu cudowne - piękne kolory - super je ze sobą skomponowałaś. Taki słodziak do testów to skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podusie sa rewelacyjne. Uwielbiam takie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Ci talentu, jestem pod ogromnym wrażeniem. Takie poduszki świetnie uzupełnią jasną, kobiecą sypialnię. Ja właśnie jestem w trakcie metamorfozy swojej sypialni. Właśnie zamówiłam łóżko na https://senpo.pl/lozka/ i takie poduchy pasowałyby do mojego białego, klasycznego łóżka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...