poniedziałek, 9 czerwca 2014

Dawno nie było...

     Dawno nie było u mnie żadnej rozdawajki. Zwyczajnie brak czasu. Jest mnie też mniej na blogu i u Was, zazwyczaj zaglądam, czasem coś napiszę. Podobnie zresztą z dzierganiem. Dlatego w końcu się zmobilizowałam i przygotowałam dla Was małą rozdawajkę. Bez szczególnej okazji, po prostu w podzięce dla tych, co jeszcze tu zaglądają :)
     Trochę myślałam czym obdaruję szczęśliwą osobę... ponieważ teraz swój wolny czas poświęcam głównie szydełkowaniu bądź robieniu na drutach mam dla Was włóczkę. Jeden motek miętowo-turkusowej (jest takie kolor?) Kaliny oraz drugi mięciutkiej Himalaya kasmir (złamana biel). Myślę, że z każdego może powstać coś fajnego, z Himalai miałam przyjemność już dziergać i jeden motek z powodzeniem wystarczy na naprawdę sporą chustę na drutach. Z Kaliny robiłam na szydełku i przyjemnie mi się pracowało (mimo dość ciekawej struktury nitki). 
     W koszyku znajduje się coś jeszcze... Ci, którzy zaglądają tu od dawna pewnie pamiętają, że na początku pisania bloga zajmowałam się zupełnie czymś innym... :) kto pamięta cóż to było? ;) Wiem, że kiedyś (dawno dawno DAWNO temu!) moje zapałczane dłubaniny podobały się kilku osobom, dlatego jestem gotowa rozstać się z tym małym zielonym puzderkiem. Więcej zdjęć pudełka TU, a jeśli ktoś jest ciekawy jak powstawało zapraszam na tutka równie starego jak owo pudełko o TU
     Zasady zabawy proste: wystarczy w komentarzu napisać, że chce się któryś z moteczków lub też zielone pudełeczko, pobrać banerek:
i wstawić go na swojego bloga, stronę itp. z odnośnikiem do tego posta. Jeśli ktoś nie ma bloga to jest zwolniony z tego "obowiązku". Osoby anonimowe również mogą wziąć udział w zabawie, jednak MUSZĄ spełnić jeden warunek: podpisać się imieniem/pseudonimem i wrócić tu na czas losowania. Nie piszcie w komentarzu swojego @ - w końcu to prywatne dane i po co komu je udostępniać bez powodu, prawda? ;) Takie informacje wyciągnę od zwycięzcy w odpowiednim czasie :) Nie wymagam obserwacji, lecz będzie mi miło jeśli napiszecie jak tu trafiliście. Przypadek, skuszeni zabawą, a może nie pamiętacie? Można się też pochwalić swoimi najciekawszymi pracami - z chęcią je obejrzę :) 
     Bym zapomniała. Być może będą wśród chętnych osoby, które nie drutują i nie szydełkują, ale chciałyby coś zrobionego z któregoś z motków. W takim wypadku wydziergam dla szczęśliwca niespodziankę :)
     Podsumowując: zwycięzca będzie jeden, nagroda do wyboru z trzech (czterech). Zapisywać się można do 10 sierpnia :)

Pozdrawiam!
Kasia

51 komentarzy:

  1. Zapisuje sie na włóczkę Himalaya,, chociaz turkusowa nie pogardzę:) Banerek wstawiony

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie przygarnę Himalayę, jak trafiłam? - od dawna obserwuję na feedly.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chcę pudło. Pamiętam, że piałam z zachwytu na ich widok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się w kolejeczce i z chęcią coś przygarnę :-) Może pudełko, a może Himalayę ;-) Od dawna już obserwuję i nie pamiętam jak do Ciebie trafiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!Tto i ja się ustawie do kolejki może trafi mi się Himalaya kasmir, Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce do losowanka :) Pamiętam te Twoje pudełka z zapałek.

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja zgłaszam się do zabawy :) A trafiłam do Ciebie chyba ze względu na pudełka z zapałek i było to już dawno temu ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce, a skusił mnie koszyczek wypełniony włóczkami:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Równiez staje w kolejce:)
    Baner jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszę się :)
    Mnie od początku podobało się pudełeczko :)
    Takie moje zamiłowanie zbieram oryginalne przedmioty :D
    Banerek jest tu: http://naszskrawekziemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Złamana biel młotka wygląda pięknie :)
    Zapisuję się :)
    Baner u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję sie i ja do zabawy. Pudełeczko mi sie podoba i chętnie je przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie zapisuję się na Candy :)
    Piękne pudełeczko :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodko u Ciebie:)chetnie się zapiszę.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skuszę się na ten moherek podoba mi się bardzo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się i ja i zapraszam na urodzinowe candy----->http://negatyfffka.blogspot.com/2014/06/lakierowe-szalenstwo-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja ustawiam się w ogoneczku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się do zabawy ;) bo moteczki kuszą wybieram ten jasno niebieski. A jak do Ciebie trafiłam ? Otóż przeglądałam różne blogi i stronki szydełkowe o to trafiłam na Twój blog, który jest po prostu mistrzowski, Twoje szydełkowe prace są przepiękne - a szorty..... po prostu chylę czoła ;)) A ja szukałam jakiś fajnych pomysłów szydełkowych, bo muszę od czasu do czasu oderwać się od papierowej wikliny bo bolą mnie paluszki ;)) Zapraszam do mnie!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Zielone pudelko jest bardzo tajemnicze i intrygujace, dlatego wzbieram wlasnie je

    OdpowiedzUsuń
  20. o ja chętnie dołączę do zabawy, błękitny moteczek mnie inspiruje cosik bym z niego wydziergała chociaż moje umiejetności w tej dziedzinie niewielkie
    banerek zabieram do siebie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. biorę udział , chętnam na pudełeczko
    baner na fabulous-christmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem pierwszy raz i już wiem, że będę częściej! Pudełeczko zielone jest urocze :-) Przy okazji zapraszam z rewizytą na zabawę ( i mam nadzieję, że nie tylko) http://szyciekoty.blogspot.com/2014/06/candy-marzenie-o-japonii.html . Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam chęć zabawy, banerek już gotowy na moim blogu :-) Włóczki są piękne obie, więc mi będzie miło otrzymać którąkolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłam do Ciebie przez przypadek, ale chętnie ustawię sie w kolejce po te moteczki, bo ja szydełkująca jestem, zapraszam też do mnie, będzie mi miło Cię gościć, pozdrawiam Kasia:-)
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja się zapisuję i banerek tutaj zamieszczam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne prezenty przygotowałaś. A trafiłam z bloga Uli Trilli :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wędrując od bloga do bloga zawędrowałam aż tutaj i chętnie zapiszę się do zabawy:) blog będę z pewnością odwiedzać, bo szydełkowanie jest mi bliskie a widzę tutaj wiele pięknych prac. Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/ pozdrawiam:) a jeśli chodzi o wybór to pudełeczko z duszą :) jeśli nie, to włóczka również mnie bardzo ucieszy, najbardziej niebieska:)

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja również i oczywiście po włóczkę, choć pudełko kusi... Zmieniam teraz kolory w pokoju z zieleń na niebieski, więc jednak włóczka :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja się zapiszę :) błękitna włóczka wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja chętnie ustawiam się w kolejce, gorąco pozdrawiam, a i zapraszam do mojej zabawy ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam :) zapisuję się i ja po pudełeczko :):) banerek wisi u mnie na blogu :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. z chęcią przygarnę pudełeczko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Skusilas mnie ta białą włóczką i perspektywą chusty która może z niej powstać :-) Staję oczywiście w kolejce :-) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chętnie przygarnę włóczkę - obydwie mi się bardzo podobają, ale gdybym okazała się szczęśliwcem, to wybrałabym chyba kolor miętowo-turkusowy :)
    Banerek pobieram.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Himalaya skusiła mnie do zabawy. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Drutuję ale nieudolnie, więc gdyby mi szczęście dopisało chętnie coś zrobionego przez Ciebie. Zapraszam też na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. biorę udział w zabawie
    chętnie przygarnęłabym pudełeczko albo niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. biorę udział :)
    cudowne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny upominek. Z chęcią dołączam do kolejkowiczów :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) A moim wielkim marzeniem jest to cudne zapałkowe pudełeczko :) Podglądam Twoje prace już od jakiegoś czasu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...