wtorek, 10 grudnia 2013

Szydełkowe szorty!

     Dziś mam do pokazania szydełkowe szorty, które miałam przyjemność dziergać wspólnie z innymi szydełkomaniaczkami w Szkole Szydełkowania. To mój szydełkowy debiut, jeśli chodzi o dzierganie czegoś na pupę ;) wyglądają tak:
A na modelce tak:

Kilka zbliżeń jak rozwiązałam pewne problematyczne miejsca - te z Was, które dziergały je w Szkole wiedzą o co chodzi ;) niżej obręcz na biodra i krocze... nieco inne niż planowałam z początku.
Szorty są wiązane na wstążkę - miałam uszyć do nich jakiś paseczek, ale za chiny mi to nie szło ;) zrezygnowałam z tunelika na zawiązanie, a zamiast niego dorobiłam po prostu szlufki i w przyszłości zakupię do nich jakiś cienki biały pasek, tak wg mnie będzie najlepiej :) Nogawki też zrobiłam troszkę inaczej niż w instrukcji... a przy pasku dodałam muszelki dla ozdoby :) co o nich myślicie?

***************
Muszę  się jeszcze pochwalić wygraną od Finextry.... możecie mi zazdrościć tych cudownych motków! :)

Pozdrawiam!
p.s. szorty też zaliczacie do projektów szalenie praktycznych? ;)

61 komentarzy:

  1. Padłam na kolana! W podziwie dla dzieła. I w zawstydzeniu, że nie mogę jeszcze swoich pokazać. Podziwiam wszystko: i krocze, i obręcz, i muszelki, i szlufki!!! chciałabym, żeby moje choć w części były takie fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudne Ci wyszły!. Fajnie rozwiązałaś niektóre miejsca, zwłaszcza krocze, które "pociągnęłaś" wzorem ananasów i pasek ze szlufkami. No i leżą doskonale! Nic tylko czekać na lato! :)
    Ja moje mam już praktycznie gotowe, tylko same muszelki pod paskiem chcę jeszcze dorobić, podobnie jak u Ciebie i w oryginale, no i pochować nitki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, chowanie nitek to znakomita zabawa - kiedy już wydawało mi się, że wszystkie schowałam po praniu kilka i tak się pokazało - jakoś nie wszystkie zauważyłam i dalej chowanie... ale szczęśliwie w połowie roboty od poszczególnych elementów nitki odcinałam nieco dłuższe tak, by móc je nawlekać na igłę i dzięki temu w miarę szybko chowały mi się te niteczki

      Usuń
  3. Wspaniałe, tylko ja to już chyba za stara by wyskoczyć w czymś takim co nazywa się szortami-ew. jako bokserki na romantyczny wieczorek w łóżeczku- to i owszem...Ale jakby wszyć podszewkę???hm....
    Wspaniałe!!! Kolor boski!!!! A w szkole jestem uczennicą jak na razie sniezynek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam za stara ;) płeć brzydsza i tak będzie zachwycona :D
      o podszewce też myślałam, ale tu znowu brakuje mi umiejętności krawieckich...
      a ja w tyle jeśli chodzi o śnieżynki - brak surowca (czyt. białego kordonka) :D

      Usuń
  4. Cudne. Zostaje mi tylko podziwiać bo za grosz nie mam talentu do szydełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po to jest Szkoła Szydełkowania by wszystkiego nauczyć się tam krok po kroku :)

      Usuń
  5. Szorty... wow... cudowne! Piękny kolor i idealnie prezentują się na modelce. Wspaniałe! Nie mogę się na nie napatrzeć...
    Gratuluję wygranej :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! nie podejrzewałabym się o to, ale... też chcę takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te szorty. Muszelki pasuję jak najbardziej do okrągłych motywów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) chciałam, żeby były zbliżone do oryginału :)

      Usuń
  8. Baaardzo mi się podobają, piękny kolor i wzór. Nie wiem, czy te szorty w takiej wersji są praktyczne, ale na pewno miłe dla oka ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne szorty! Wykonane perfekcyjnie :) no, i kolorek prześliczny :) Aż szkoda, że do lata jeszcze tak daleko ;)
    Wygrane niteczki prezentują się pięknie - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasieńko... gatki -rewelacja... śmiało możesz sprzedawać do drogich sklepów
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, przecudne majtaski :-) Brawo, gratuluję Ci talentu :-)
    Oj, długo mnie tu nie było, długo... a dzieje się... . Zabieram się do czytania... :-)
    I zapraszam Cię na oba moje blogi - tam, na Koko Country szybciutkie rozdanie rocznicowe (to już... cztery lata) i komplet biżuterii handmade, a na sweet-bitter art błyskawiczne rozdanie i książka plus kolczyki. Oczywiście w obu rozdaniach można brać udział... . Zapraszam, śpiesz się... :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyszydełkowane szorty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, wykonanie perfekcyjne. Wełenka to och i ach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. łaaaał :O jakie piękne :D cudowny kolor, ale samo wykonanie - fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O wow !!! jestem zachwycony, strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci wyszły, postanowiłam sobie też takie spróbować zrobić, tylko zastanawiam się jaki rozmiar szydełka i jaka włóczka (kordonek) będą mi potrzebne ??? Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, ja robiłam z dość cienkiego kordonka - jest to Snehurka (urzekła mnie przede wszystkim mnogością kolorów), a szydełko bodajże 1.25 mm... Snehurka jest bardzo miła w dotyku - nie jest sztywna i polecam Ci ją na takie wyroby. Z drugiej strony jest dość cienka, więc pracy będziesz miała więcej, ale coś za coś
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. a jeszcze jakbyś mogła podaj mi na jaki rozmiar robiłaś jesli można wiedzieć :) i jakie wtedy zużycie wyszło, żebym za mało nie zamówiła :) ślicznie Ci one wyszły podziwiam :) Magda

      Usuń
    3. rozmiarowo to będzie chyba M, bo mierząc się w biodrach wychodziło mi 90 cm :) a motków wyszło mi ponad 3 z tego co pamiętam, dokładniej mówiąc z czwartego moteczka musiałam uszczknąć nitki na te muszelki przy pasku, gdybym ich nie robiła 3 motki by wystarczyły.
      Ja mam to szczęście, że u mnie w okolicy Snehurka jest dostępna więc nawet jak mi brakło nitki to mogłam bez problemu dokupić :)

      Miłego dziergania! :)
      p.s. nie masz bloga/strony? ;)

      Usuń
  17. niestety nie mam, chyba już by mi czasu nie starczyło na prowadzenie bloga przy dwójce maluszków ciężko jest znaleźć wolną chwilę, dziękuje za poradę, na facebook-u wystawiam swoje niektóre prace:) pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku!! Piekne, czy jest jakakolwiek mozliwosc zdobycia informacji od ciebie jak to zrobilas,niestety potrzebuje totalnej porady jak cos takiego sie robi, koniecznie, musze takie mietowe zrobic spodenki. Na razie malo.umiem ale wiem ze to do zrobienia,jaki wzor?jakis link? Plissss.:) w swojej kplekcji mam.szaliki czapeczki kolnierzyki proste, ale to moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zapraszam Cię na bloga Ani: http://www.szkolaszydelkowania.pl/2013/09/pokrecio-mnie-ale-i-tak-robimy-szorty.html znajdziesz tam instrukcje krok po kroku w kolejnych postach jak zrobić takie szorty.

      Usuń
  19. oj sprawdzilam, na razie chyba jestem za słaba na takie zaawansowanie, nie umiem jak mi ktos nie pokaże namacalnie np na yt czy ktos inny, ze wzoru ciezko ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tam jest krok po kroku opisane, właśnie dla początkujących głównie... w pewnych miejscach trzeba samemu pokombinować z łączeniami elementów, więc nie są one prościutkie w wykonaniu, ale jak ktoś się zaweźmie to zrobi :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...