piątek, 20 lutego 2015

Madli's Shawl

     Szal wydziergany, w końcu doczekał się sesji, a pogoda dopisała! 
 Madli's Shawl od Nancy Bush z książki 'Knitted Lace of Estonia'.

Wzór zauroczył mnie już jakiś czas temu, ale wtedy nie byłam gotowa podjąć wyzwania, jakim była przede wszystkim mnogość nuppków. Ale w końcu dojrzałam do wzoru, który w rzeczywistości okazał się prosty i bardzo przyjemny w robocie. Jak widać nie taki diabeł straszny ;) Szal w całości prezentuje się tak:
Nie odmówiłam sobie też kilku zdjęć na białym - naturalnym tle z kropelką promieni słonecznych,
a tych dziś nie brakowało! ;)
Szal jest naprawdę delikatny! W sam raz na wyjątkowe okazje, dla wyjątkowej osoby :)
Szuka właściciela! :)
Włóczka: Merino Fine Mondial, kolor śmietankowy, druty: KP 3,5.

Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Kasiu ten szal jest boski, piękny w każdym calu. Naprawdę wart jest trudu włożonego w nuppki. Wzór już mam i czeka sobie w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal wyszedł Ci zjawiskowy, lekki jak mgiełka, wydziergany po mistrzowsku, czy wzór jest gdzieś dostępny?pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór wiem, że jest na ravelry, ale ja kupiłam kiedyś książkę na allegro. Właśnie patrzę, że jeszcze jest możliwość jej kupienia :)

      Usuń
  3. Szal cudo ! Myślę, że z powodzeniem może być ślubny. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wyższa szkołą jazdy. Chusta jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko i córko, co za piękny szal!!!! Przepiękny! Ja zielona jestem, czy to szydełko czy druty?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaliki utkane z mgły, coś pięknego, brawo za wykonanie, szacun. Pozdrawiam, Krista

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonały szal! Przepiękny wzór i śliczny kolor. Cudo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny!
    Wygląda niezwykle delikatnie, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny, taki delikatny :)
    też uwielbiam ten wzór :) i lubię nuppki, nie lubię za to Kitchenera.... wrrr...
    włóczkę polecasz? jeszcze jej nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka jest naprawdę fajna, bardzo cieniutka, cieńsza od Merinosilk25, przynajmniej miałam takie wrażenie. Jest też sporo cieńsza od Drops Lace, niezbyt silnie skręcona z dwóch nitek i kilka razy zdarzyło mi się, żeby nitka się rozwarstwiła podczas robótki, ale naprawdę, może 5 razy max. No i jest bardzo wydajna, zostało mi tej nitki na jakąś małą chustkę :) ogólnie jest do polecenia, choć to nie mój nr 1 (merinosilk25) ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...