sobota, 12 lipca 2014

Top Pajęczy

     Zrobiłam dla siebie top pajęczy, na lato, w celu wykończenia nitki pozostałej po szortach. Robiony ze schematu zapisanego lata świetlne temu, nie pamiętam już gdzie go znalazłam...
Tył topiku robiłam nieco inaczej niż we wzorze - zamiast pęczków z 5 słupków robiłam dwa słupki a pomiędzy nimi 3 o.łańcuszka - wszystko po to, żeby tył bluzki wyszedł jeszcze bardziej "dziurawy", a poza tym bałam się, że zabraknie mi nici.
Ostatecznie po blokowaniu bluzeczka nieco się wyciągnęła, ale nie jest najgorzej. Oceniam ją na rozmiar M/L. Jak dla mnie mogłaby być trochę krótsza ;)
Oryginalnie top jest zaokrąglony - mi taki krój trochę nie pasował ;P dlatego dorobiłam po małym ażurowym kółeczku na biodrach, co sprawiło, że cała bluzeczka nieco się wyrównała. Dodałam też koronkę na dole, ale na taką samą przy rękawkach i dekolcie już zabrakło nici...

Dane techniczne:
- włóczka Bamboo Fine Alize
- zużycie 1 motek (440m) - niemal co do cm! (uff :))
- szydełko 3mm

Kurcze miałam dziergać bluzkę z elementów ;) a tu w planach kolejne projekty! :)

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Lubię takie! Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny top, świetnie kontrastuje z białą bluzką, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzeczk i na pewno wiele pracy kosztowała. Wiem coś o tym bo raz w życiu zawzięłam się i zrobiłam szydełkową bluzkę . To był pierwszy i ostatni raz :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko... fajny topik wyszedł...
    u mnie cienko ostatnio z robieniem na szydełku
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały top! Bardzo mi się podoba :-) Rewelacyjny pomysł na wykorzystanie nitek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny top! Idealny na lato :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Top wyszedl super. Masz talent!!!! Ja nie umialabym takiego zrobic. Mysle ze powinnasz zmienic halke, zdecydowanie bedzie fajniej jak bedzie podobnego koloru moze troche jasniejszego.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białą bluzkę zarzuciłam na siebie ot tak, żeby pokazać wzór jak się prezentuje, a jaki będzie rzeczywiście noszony zależy już nie ode mnie - top pajęczy znalazł nowego właściciela :)

      Usuń
  8. Piękne sa te Twoje Topiki, bluzeczki. Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny topik, też robiłam go kilka lat temu - inne nici i zupełnie inny efekt. U Ciebie tak fajnie ażurowo wyszedł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...