wtorek, 8 kwietnia 2014

Zestaw kaletniczy

     Zestaw kaletniczy - zawsze chciałam mieć, żeby spróbować jak się tego używa i jakie daje możliwości. Nigdy jednak nie miałam okazji, żeby coś takiego widzieć, a tym bardziej kupić. Aż w łapki wpadła mi gazetka z Lidla... a tu ZESTAW KALETNICZY!! Od razu pobiegłam do mojego Majstra z prośbą, żeby ów zestaw mi nabył. Nie sprzeciwiał się, ponieważ obiekt mojego pożądania wydawał mu się bardzo... męski (w końcu to jakby dwie pary szczypiec). I tak za niecałe 20 zł stałam się posiadaczką wymarzonego zestawu:
Od razu zabrałam się za testowanie ;) na pierwszy ogień rzuciłam się na materiałki różnego rodzaju, dziurkacz bez większych problemów wszystko "łykał". Nawet gruby skórzany pasek nie stanowił problemu, co bardzo mnie ucieszyło. Później wpadły mi w ręce stare dżinsy, w których zamek odmówił posłuszeństwa, a wszywanie nowego okazało się bezowocne... Szczęśliwie okazało się, że zestawu z powodzeniem można używać do mocowania zatrzasków... tak więc teraz moje dżiny nie mają zasuwaka a zatrzaski... i nie tylko... Wyglądają teraz tak:
 Dżinsy - Blue Motion
Bluzka - Pepco
Może są takie... inne nieco, ale szalenie mi się podobają! :) teraz chodzą mi po głowie różne pomysły z wykorzystaniem moich nowych zabaweczek ;) ba! już jeden pomysł zrealizowałam, czeka tylko na sesję zdjęciową :)

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Dzięki za posta :)
    Czekam na realizajce

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam gazetkę i zapomniałam, też miałam ochotę na ten zestaw. Dobrze, że pokazałaś to przypomniałaś. Może uda się jeszcze zakupić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dżinsy pięknie wyglądają, faktycznie bardzo przydatny jest taki zestaw, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecę po to jutro! Zapomniałam, że takie cudo można w Lidlu wyłapać. :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Super masz tą nową zabawkę. Faktycznie tanio muszę się rozejrzeć u siebie.Super naprawiłaś dżinsy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się dziwię, że jesteś zadowolona. I za pierwszym i za drugim razem nie byłam zadowolona z tego kompletu. Rygielki szybko się psują, a zaciskanie nitów idzie beznadziejnie. Jak ktoś jest chętny, to jeden komplet odstąpię wraz z ozdobnymi nitami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja jestem zadowolona, za tę cenę nie wymagam wiele, a walczyć z twardszymi materiałami nie zamierzam. Na moje potrzeby taki komplet jest w sam raz :)

      Usuń
  7. tez mam, swietny sprzet :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 48 years old Health Coach I Magdalene Gudger, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like Private Parts and Drama. Took a trip to The Four Lifts on the Canal du Centre and drives a Grand Prix. przeczytaj ten post tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...