niedziela, 23 lutego 2014

Testowa fioletowa

     Dawno nic nie pokazywałam, ale nie znaczy to, że nic nie robię. Powoli przybywa mi sukienki z poprzedniego posta, wczoraj chwyciłam za szydełko i też coś zaczęłam, a dziś mam do pokazania chustę w fioletach, taką lekko improwizowaną. Nie miałam na nią specjalnego pomysłu, inspirowałam się chustą, widzianą wcześniej u Trilli. Oto co wyszło:
Wykorzystałam wzór sercowy opisany jako "Greta Garbo kiri 1"... Pierwszy raz robiłam bąbelki :)
Oprócz sercowej inspiracji wykorzystałam wzór gwiazdkowy, który opisała u siebie na blogu Dziergam Sobie, dokładnie o TU.
Całościowo chusta wygląda tak:

Trochę ciężko było mi ją sfotografować bez białego tła, ale mam nadzieję, że coś widać. Chustę wydziergałam z fioletowego moteczka Drops Lace drutami KP 3,5.

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Wow :) Niesamowita! I te bąbelki!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, kolor, wzór i ta zwiewność :) cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Piękny wzorek i kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka śliczna... aż brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna!!!. Doskonała. Zachwycam się i podziwiam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo mi się podoba :) Kolor, wzór, wszystko ze sobą współgra. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i taka lekka. Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  8. napracowałaś się przy tych nupkach, chusta jest delikatna i sliczna, do tego starannie zrobiona, nooooooo słowem mówić miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ! Wspaniała improwizacja :-) Cudne wzory i piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygląda, śliczny kolor! brawo za własny projekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piekna i na jakim ladnym tle sfotografowana :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna ta Twoja chusta, zresztą wszystkie prace są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...