niedziela, 11 marca 2012

Candy i schadzka z fochatym Łucznikiem

Wymyśliłam co mogłabym Wam sprezentować :) ano w czwartek odwiedziłam pasmanterię, zakupiłam moteczki włóczki i rozpoczęłam dzierganie... Wyszła mi poszewka na podusię :) 
 Tak jak i wszystkie poprzednie poszewki i ta jest sznurowana, to zresztą widać na zdjęciu ;) z białej akrylowej Pearl, wyszło mi ok. 1,5 motka, czyli standard. Poszewka pasuje na małą poduszkę, tak max do 40x40cm, choć lepiej wygląda na odrobinie mniejszej (ta moja poduszka-model ze zdjęcia ma coś koło 38x38cm). Samą szydełkową poszewkę skończyłam dziergać wczoraj, ale musiałam jeszcze dorobić do niej bardziej pasującą podszewkę... No bo mój jasiek jest różowy... znalazłam więc kawałek jakiegoś żółtawego materiału i po raz drugi w życiu zasiadłam za maszyną do szycia. Łucznik choć wesół ze spotkania na początku strzelał fochy... plątał mi nici z bębenka... ale jakoś poszło. Zgaduję po prostu, że nici na tym metalowym kółeczku były źle nawinięte ;) No i ta podszewka do prezencji wyszła mi tak:
Co by tu nie gadać... jestem z niej zadowolona :)) na ale do rzeczy! Ogłaszam candy, o :) Biała poszewka jest dla Was, tej materiałowej nie oddam ;D Macie więc do zgarnięcia siateczkową poszewkę... jak będzie wyglądała, zależy od Was, można w końcu pokombinować z kolorami pod szydełkową poszewką, nie? ;) wszystko zależy od pomysłu i barw, w jakim jest utrzymane mieszkanko :)
Zasady tradycyjne, czyli wpis pod postem z wyraźnym zaznaczeniem, że chcecie wziąć udział w losowaniu, plus info o zabawie u siebie na blogu (w pasku bocznym lub w poście, jak kto woli). Candy jak poprzednio skierowane do osób blogujących (ale nie będę brała pod uwagę blogów prowadzonych tylko i wyłącznie po to by brać udział w różnych rozdawajkach). Będzie mi łatwiej, jeśli w komentarzu podacie adres swojego bloga (jeśli macie jednego bloga to możecie pominąć tą notkę). No to chyba wszystko... zgłoszenia przyjmuję do 14 kwietnia, więc to takie candy bez okazji, powiedzmy na wywołanie wiosny ;) banerek dla Was:

***************
A takie wyróżnienie otrzymałam ostatnio od Eweliny:
Ewela, dzięki za odznaczenie! :) no i ja nagnę zasady i powiem, że to wyróżnienie przekazuję wszystkim tym, do których po prostu lubię zaglądać i czasem coś skrobnąć... :)

Pozdrawiam w ten słoneczny, choć wietrzny dzień!

47 komentarzy:

  1. Cudna ta podusia, ustawiam się w kolejce jako pierwsza :)
    Pozdrawiam i miłego dzionka życzę
    http://dziergaczkadotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna poszewka! Już od dawna planuje zrobić sobie jakieś szydełkowe podusie ale nie mogę się dobrać ;o)
    Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cudowna ... gratuluję wyróznienia ... ja już mam na nia pomysł, i może uda mi się takie cudeńko zdobyc pozdrawiam i staję grzeczniutko w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepyszna :) Dołączam do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O ho,ho... zgłaszam się z ogromną przyjemnością, licząc na łut szczęścia. :-) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna poszewka! Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, piękna... przydałaby mi się do nowego domu ;-))
    Ściskam Cię czule!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Staję grzecznie w kolejeczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna! Oczywiście jestem chętna :) Gratuluję wyróżnienia.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, pasowałby do jaj:)) Staję w kolejce i pozdrawiam!
    www.bulma.art.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu... cudeńko wydziergałaś !`
    oczywiście piszę się na candy...
    z czystej ciekawości zapytam a skąd masz takie ładne wzorki na podusie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością staję w ogonku i liczę na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie może mnie tu zabraknąć !
    Podziwiam twoje prace, cuda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś szydełkowałam i wiem że to misterna robota a Twoja podusia mnie urzekła więc zapisuję się na candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, jakim cudem do dzisiaj Cię nie obserwowałam, doprawdy nie kumam:)
    Ustawiam się, a jakże:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna poszeweczka! Staję w kolejce, a nuż się poszczęści?! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem w szoku, że zasiadłaś do zrobienia poszewki w czwartek a w niedzielę ją skończyłaś. Podziwiam osoby uzdolnione szydełkowo. Ja nie mam o tym pojęcia. Poszewka jest przepiękna i dlatego zapisuję się na Twoje candy. Byłabym uszczęśliwiona gdybym wygrała u Ciebie to cudo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się na śliczną poszewkę zapisuję http://divianaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna poszewka, z chęcią stanę w kolejce po nią. Zapraszam na moje Candy http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie szydełkowe wytwory. Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się ustawiam w kolejce :D
    Piękna poszewka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. m ój stary łucznik tak juz plątał nici....,że wzięlam od tesciowej maszyne...przed która sie broniła....qrcze jaka ja głupia byłam:))))ta szyje ,że hohoho.....lubie takie podusie,więc i ja chetnie postoję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poszewka cudna dlatego chętnie ustawię się w kolejce. Co do szycia na maszynie, cóż mi zawsze plączą się nitki. Nigdy jeszcze nie usiadłam i płynnie szyłam. Wstyd się przyznać. ale jak mam coś zszyć to szybciej to ręcznie zrobię niż na maszynie:)))
    Pozdrawiam
    http://www.przeplecioneradoscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudna poszewka banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja z wileką przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy:):):)
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piekne podusie, chętnie sie takową zaopiekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna!!! Oj pasowałaby do mojego domku, pasowała :D
    także z chęcią się ustawiam w kolejce :D
    pozdrawiam
    www.doroteaart.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio wpadłam na to, że takie dziergane rzeczy ocieplają moje mieszkanko. Mam juz jakąś serwetkę, pomysł na dywanik i lampę. Podusia tez by pasowała:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)
    www.liviakreatywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezwykle urocze te szydełkowe podusie, zazdroszcze i podziwiam takie szydełkowe koronki ,dlatego jesli moge ustawiam się w kolejkę.
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się :) serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna jest ta poszewka. Chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakim cudem nie zapisałam się jeszcze po to cudo?! Szczęśliwie zdążyłam, teraz czekam na szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cuuuuuuuuuuudo!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)
    http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. to ja też się zapisuję i zapraszam do mnie na candy...

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh Kasiu,
    ale się cieszę, że do Ciebie trafiłam! Prawie na ostatni dzwonek:)
    Hmmmmm.... poszewka wyszła Ci przepiękna! I dobrze, że do wylosowanie jest ta dziergana bo materiałowych w domu mam całe mnóstwo:)
    Oh Kasiu, chciałabym znać magiczne zaklęcie dzięki któremu Twoja machina losująca by mnie wybrała:)
    Nic to, czekam grzecznie i oczywiście dodaję sobie baner na bloga.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja się zapisuję. Piękność! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja bardzo chcę tą poszewkę...już, już ją widzę u siebie w pokoju :-) Chcę brać udział w losowaniu...wybierz mnie!!:-P Bloga mam jednego http://czarna-chuda-kotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ...i ja staję w kolejce i zapraszam na moje candy.papa

    OdpowiedzUsuń
  40. to i ja się zapisuję - piękna poszewka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słodka poducha, właśnie się do takiej przymierzam... może uda mi się zdobyć na wzór?

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje wyróżnienia :-)
    I ja ustawię się w kolejce :-)
    pozdrawiam info na moim blogu kwiatynatury :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze zdążyłam ustawić się w kolejce :)
    taka śliczność do wygrania, że grzech się nie zapisać!
    http://tworczypoczatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. oj spoznilam sie ,szkoda bo podusia śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. A byłam pewna, że się zgłaszałam... Już pewnie za późno?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...