niedziela, 27 sierpnia 2017

Triny


Triny to chusta, która powstała bardzo szybko
jak na moje możliwości czasowe no i umiejętności.

Dziergałam ją równo 8 dni, właściwie wieczorów ;)
 Dziergałam ją z ogromną  przyjemnością, 
kto nie lubi dotyku miękuteńkiej niteczki z jedwabiem? ;)

Chciałam, by była nieprzekombinowana.
Inspirowana niteczkami ombre. 
3 kolory.
Dużo oczek prawych i lewych.
Troszkę wzorków na border, 
nuppki...
i oto ona:

 
Wzór Fylleryd by Mia Rinde
Włóczka Drops Lace

Pozdrawiam podglądaczy i życzę słońca mimo deszczowej niedzieli :)

7 komentarzy:

  1. Aleś pięknie pokombinowała z tą Fylleryd. Twoja wersja bardzo podkreśla bordiurę.Zestaw kolorów też idealnie dopasowany, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna chusta, taka delikatna, ulotna, jak mgiełka.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i prosta:) Kolorów i wzorów tyle ile trzeba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zestaw kolorów, wszystko wyważone na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie piękna ta chusta... taki lekki powiew...np. lata
    nazwa dla mnie za trudna i pewnie nie zostanie długo w głowie
    pozdrawiam Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. amazingly beautiful shawl ... such a light breeze ... eg. patch
    My name is too difficult and probably will not stay long in my head
    Greetings

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.przypadkiem wpadlam na twoją prace.jest piekna.gratuluje talentu.ja robie pierwszą chuste i nie umiem rozgrysc tego azuru.masz moze rozrysowany schemat?zakochalam sie w twojej chuscie.pomozesz mi ją skonczyc .jestem wlasnie na etapie azuru.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...