niedziela, 24 maja 2015

Summer top

     Mogę pokazać w końcu top, który wydziergany czekał już pewnie kilka ładnych tygodni... najpierw guzdrałam się z chowaniem nitek, a później z sesją... ale nareszcie się zmobilizowałam! Bluzka wyszła dość pajęcza, dziurawa, ale takie lubię :) Solo i na niemrawym wieszaku wygląda tak:
     Jak widać dziergałam z dwóch rodzajów elementów przypominających coś na kształt gwiazdek-kwiatuszków. Bardzo szybko się je robiło, o ile były jednokolorowe... Jednak wymyśliłam sobie, że pobawię się z łączeniami kolorów i początkowy plan robienia jednokolorowej miodowej bluzki ewoluował nieco, dodałam kontrastową czerń i wyszło coś co chyba wpisuje się nieco w dość modny ostatnio styl boho... Z przodu topu dodałam sznureczek szydełkowy zwieńczony drewnianymi koralikami i taka propozycja bardzo mi pasuje! Natomiast tył jest bardziej jednolity (i to tył dziergałam najpierw - zanim zdecydowałam się na dodanie czarnej nitki):
     Trochę myślałam w jaki sposób zaprezentować top najkorzystniej, z podkładem czy też solo. Chciałam wdziać pod spód podkoszulkę na ramiączka w kolorze zgniłej zieleni, ale traf chciał, że podkładu w takim odcieniu nie znalazłam. Postawiłam więc na czerń. I całość wygląda tak:
Myślę, że całkiem fajnie wyszło :)
 Top jest dostępny w moim sklepiku :)
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny top, wyglądasz w nim ślicznie.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło i czerwona bluzeczka pod spód by pasowała chyba lepiej?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny i wykonanie mi się podoba i kolorystyka fajna
    pozdrawiam Kasienko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały top! Świetne elementy i doskonałe kolory - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...